CRAFT/TECHNOLOGY
Роботи повинні продемонструвати майстерність відеовиробництва. Тобто робота, в якій професійна майстерність та процес виробництва та постпродакшн надзвичайно покращують її виконання. Включає різні техніки, технології та навички, що використовуються під час створення відеоконтенту.
Основні критерії: рівень виконання.
Обов`язкові матеріали: відеоролик тривалістю до 180 секунд.
Додаткові матеріали: відеокейс/демо версія відеоролика (чи `making of`) тривалістю до 120 секунд, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Конкурсні роботи повинні продемонструвати найвищий рівень знань та бачення застосування творчих прийомів та технік виконання.
Основні критерії: рівень виконання.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board).
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Конкурсні роботи повинні продемонструвати найвищий рівень знань та бачення застосування творчих прийомів та технік виконання.
Основні критерії: рівень виконання.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board).
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Роботи демонструють техніку та майстерність/навички, що використовуються при продакшені та реалізації аудіо/радіо контенту, що включає: як оригінальну, ліцензовану та адаптовану музику, а також інші роботи, де звук використовується як ключовий компонент креативності.
Основні критерії: рівень виконання.
Обов`язкові матеріали: аудіоролик у форматі відео (sound video) тривалістю до 180 секунд.
Додаткові матеріали: відеокейс/демо версія sound video (чи `making of`) тривалістю до 120 секунд, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Роботи демонструють техніку та майстерність/вміння, що використовуються при виконанні дизайн матеріалів.
Основні критерії: рівень виконання.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board). В категорії B05-06 ANIMATION обов'язковим матеріалом для подачі є відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Роботи мають демострувати техніку та майстерність/навички, що використовуються при виконанні та реалізації діджитал контенту. Роботи мають показати виняткову форму та функціональність в цифровому контексті. Вони вирізняються бездоганним дизайном та майстерним виконанням, а також пропонують винятковий користувацький досвід взаємодії, створений для всіх цифрових середовищ, що сприяє розвитку бренду.
Основні критерії: рівень виконання та досвід взаємодії.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд. В категоріях B06-01 INTERFACE & NAVIGATION (UX/UI), B06-02 ART DIRECTION/GRAPHIC DESIGN, B06-03 ILLUSTRATION & IMAGE DESIGN, B06-04 TYPOGRAPHY, B06-05 COPYWRITING обов'язковим матеріалом для подачі є URL (контент чи презентаційна веб-сторінка), а відеокейс/демо відео - необов'язково.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video до 180 сек, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).
Роботи повинні демонструвати невід’ємну роль досконалості виконання/реалізації, технологій, даних, таргетингу тощо, а також особливу майстерність у використанні медіа для донесення повідомлення бренду, зміни поведінки або залучення споживачів загалом.
Критерії оцінки: медіа стратегія, медіа виконання, вплив та отриманий результат.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Роботи мають демонструвати техніку та майстерність/навички, що застосовуються при реалізації проектів брендованого контенту.
Основні критерії: рівень майстерності та виконання.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
В даному конкурсі необхідно продемонструвати майстерність взаємодії споживача з брендом та/або задіяні технології та техніки.
Основні критерії: рівень виконання та досвід взаємодії.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Роботи в цих категоріях будуть оцінюватися на основі демонстрації виняткової та найкращої креативної практики та майстерності виконання в межах обраної PR-спеціалізації, та/або задіяні технології та техніки.
Критерії оцінки: стратегія, виконання, вплив та отриманий результат.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
В даному конкурсі необхідно продемонструвати майстерність цільових комунікацій в дірект кампанії та/або задіяні технології та техніки.
Критерії оцінки: стратегія, виконання, вплив та отриманий результат.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).