CREATIVE COMMUNICATIONS
Конкурс рекламних роликів, створених для телебачення, кіно, інтернету, мобільних пристроїв, зовнішніх медіа тощо. Мають демонструвати оригінальність ідеї та її втілення, досконалість сторітелінгу за допомогою фільму чи відео.
Критерії оцінки: ідея, виконання та вплив.
Обов`язкові матеріали: відеоролик тривалістю до 180 секунд.
Додаткові матеріали: відеокейс/демо версія відеоролика (чи `making of`) тривалістю до 120 секунд, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
В конкурс FILM небхідно завантажувати саме відео ролики. Для групи категорій A01-10 — A01-15 можуть бути завантажені відеокейси. Для інших категорій конкурсу відеокейс може бути додатковим матеріалом.
Досконалість, винахідливість і зразкова майстерність у друкованих медіа та ЗМІ. Надзвичайно цікаві та захоплюючі ідеї, які сходять зі сторінки.
Це можуть бути книги, журнали, обкладинки, календарі, як традиційні друковані матеріали, так і цифрові. А також:
- комерційні видання: книги та журнали, створені для комерційних або рекламних цілей, для збільшення впізнаваності бренду
- digital-публікації: публікації, що створені спеціально для digital платформ, включаючи електронні книги та цифрові журнали
- рекламно-інформаційні матеріали: брошури, буклети, тощо
Критерії оцінки: ідея, виконання та вплив.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board).
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Можуть використовуватися різні медіа носії, але саме в якості зовнішньої реклами. Використання публічних місць для комунікації бренду або занурення споживачів у взаємодію з брендом, включаючи: рекламні щити, плакати, мурали, takeover реклама, реклама на транспорті, нестандартна зовнішня реклама, виставковий контент, інтерактивні/динамічні цифрові екрани, спеціальні конструкції, публічні заходи та live події, громадські місця, інтерактивний досвід, досвід залучення споживачів у зовнішньому середовищі тощо.
Критерії оцінки: ідея, виконання та вплив.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board). В категорії A03-10. DIGITAL SCREENS обов'язковим матеріалом для подачі є відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Роботи повинні продемонструвати влучні ідеї використання звуку. Роботи, які передають повідомлення бренду за допомогою аудіо майстерності, звукових інновацій або чудового аудіо сторітелінгу в ефірі та цифрових потоках. Категорія охоплює будь-які фрагменти аудіоконтенту, що підвищують впізнаваність і запам’ятовування бренду, не покладаючись на візуальні складові. Роботи мають демонструвати розуміння різних способів споживання аудіоконтенту слухачами, гарантуючи, що вміст підходить для конкретної аудіо платформи, на якій він буде почутий.
Це можуть бути рекламні радіо ролики, радіопередачі, подкасти, стрімінги/трансляції, а також аудіоконтент для завантаження.
Категорія може включати використання аудіо інструментів в різних медіа каналах.
Критерії оцінки: ідея, виконання та вплив.
Обов`язкові матеріали: аудіоролик у форматі відео (sound video) тривалістю до 180 секунд.
Додаткові матеріали: відеокейс/демо версія sound video (чи `making of`) тривалістю до 120 секунд, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Роботи демонструють креативну досконалість у візуальній майстерності. Роботи повинні продемонструвати, як дизайн використовувався для індентифікації бренду або передачі його основного повідомлення. Тобто роботи, в яких унікальна візуальна айдентика призводить до розпізнавання або розуміння бренду споживачем.
Критерії оцінки: ідея, виконання та отриманий результат.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board). В категорії A05-12.MOVING IMAGE DESIGN обов'язковим матеріалом для подачі є відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Роботи досягають бажаної аудиторії за допомогою веб-сайтів, мобільних додатків, банерної реклами, мультимедіа чи інших технологій. Придатними платформами для таких робіт можуть бути: планшети, комп’ютери, натільні технології ("розумний" одяг, аксесуари, девайси), цифрові екрани та мобільні телефони.
Критерії оцінки: ідея, виконання та досвід взаємодії.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд. В категоріях A06-01. WEBSITE, MICROSITES, LANDING PAGES, A06-02. APPS, A06-03. E-COMMERCE, A06-04 GAMES обов'язковим матеріалом для подачі є URL (контент чи презентаційна веб-сторінка), а відеокейс/демо відео - необов'язково.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video до 180 сек, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).
Реклама через соціальні мережі. Роботи, що поширюють повідомлення бренду через публічний шерінг, коментарі та висловлення думок та генерацію контенту. Результати вимірюються охопленням переглядів, лайками, репостами, коментарями, згенерованим користувачами контентом тощо. Можуть бути креативні рішення, які використовують Facebook, Instagram, Twitter, а також інфлюєнсерів (зірки/знаменитості, амбассадор бренда, лідер думок) для збільшення залучення аудиторії.
Критерії оцінки: ідея, стратегія, виконання та отриманий результат.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд. В категорії A07-04 SOCIAL VIDEO обов'язковим матеріалом для подачі є відеоролик до 180 сек, а основне зображення та відеокейс/демо відео - необов'язково.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video до 180 сек, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).
Різні види рекламних кампаній, в тому числі інтегровані, медійний, немедійні, одноканальні і т.д. Роботи повинні демонструвати, наскільки успішно була обрана креативна стратегія, визначені і інтегровані комунікаційні елементи, канали кампанії.
Критерії оцінки: інтерпретація/виклик бренду, інсайт, ідея, стратегія, отримані результати.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Стратегії та ідеї, які використовують певний медіа носій або властивість медіа як креативний інструмент. Роботи повинні продемонструвати надихаючу та новаторську реалізацію медіа ідей. Роботи, що покращились та посилились ігровою стратегією змін каналів.
Критерії оцінки: інсайт та ідея; медіастратегія та таргетування; медіа виконання; вплив та отриманий результат.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
В роботах легко поєднуються повідомлення бренду з розвагами/контентом як спосіб встановити зв’язок із аудиторією. Цей підхід залучає/розважає або інформує способами, які доповнюють маркетингову стратегію та цінності бренда, що має на меті створити емоційний зв’язок з аудиторією, а не прямо продавати.
Критерії оцінки: стратегія та інсайт, креативна ідея, виконання, отриманий результат.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд. В категоріях A09-01. FILM: TV, CINEMA/ONLINE, A09-02. LIVE BROADCAST/LIVE STREAMING, A09-03. AUDIO CONTENT, A09-04. MUSIC VIDEOS обов'язковим матеріалом для подачі є відеоролик або sound video до 180 сек, а відеокейс/демо відео та основне зображення (execution роботи або presentation board) - необов'язково.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video до 180 сек, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Роботи, в яких успішно продемонстровано досвід спілкування, відносин споживача з брендом, показно всі точки взаємодії, які привели до збільшення впізнаваності бренду і до комерційного успіху.
Критерії оцінки: ідея, стратегія, виконання, отриманий результат.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Досконалість репутаційного менеджменту, креативного спілкування та донесення інформації з метою підвищення позитивного сприйняття та відношення до бренду. Включає, але не обмежується, корпоративний брендинг, управлінням кризовими ситуаціями, події та реклама суспільних послуг. PR кампанії часто включають тактику earned media.
Критерії оцінки: ідея, стратегія, виконання, вплив та отриманий результат.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Маркетингові комунікації, які направлені споживачу напряму і орієнтовані на отримання прямої "відповіді" чи дії від цільової аудиторії. Кампанії, в яких продемонстрована успішна робота із залучення конкретної цільової аудиторії, розвиток відносин зі споживачем і отримання вимірюваних результатів.
Критерії оцінки: ідея, стратегія, виконання, вплив та отриманий результат.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд. В категорії A12-06 USE OF DIGITAL PLATFORMS обов'язковим матеріалом для подачі є URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video до 180 сек, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).