FILM
Конкурс рекламних роликів, створених для телебачення, кіно, інтернету, мобільних пристроїв, зовнішніх медіа тощо. Мають демонструвати оригінальність ідеї та її втілення, досконалість сторітелінгу за допомогою фільму чи відео.
Критерії оцінки: ідея, виконання та вплив.
Обов`язкові матеріали: відеоролик тривалістю до 180 секунд.
Додаткові матеріали: відеокейс/демо версія відеоролика (чи `making of`) тривалістю до 120 секунд, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
В конкурс FILM небхідно завантажувати саме відео ролики. Для групи категорій A01-10 — A01-15 можуть бути завантажені відеокейси. Для інших категорій конкурсу відеокейс може бути додатковим матеріалом.
Усі споживчі товари як тривалого, так і швидкого користування, включаючи їжу та напої (алкогольні/та безалкогольні), засоби гігієни, засоби для прибирання, інші товари для дому, інші товари FMCG, одяг та аксесуари, меблі та побутову електроніку.
Роздрібна торгівля та магазини, включаючи інтернет-магазини, оптики, перукарні та послуги продажу нерухомості.
Подорожі та туристичні агенції, авіакомпанії, поїзди та автобусні компанії, поромні та круїзні маршрути, туристичні агенції, готелі, курорти, промоушн міст/країн, тематичні парки, спортивні заходи, музичні фестивалі, виставки та шоу, ресторани, фаст-фуд, нічні клуби, бари, гольф та заміські клуби, музеї, арт-галереї, кінотеатри та театри, культура, освіта.
Всі комерційні споживчі послуги, юридичні, фінансові, консультації та професійні послуги, B2B (продукти та послуги бізнесу для іншого бізнесу), інші бізнес послуги, внутрішні та корпоративні комунікації, також включає селф-промо комунікації рекламних агенцій.
Комунікації у галузі політики, державних установ, уряду, державної політики. Це може бути муніципальний чи державний економічний розвиток, лотереї, комунальні послуги, цивільні та дипломатичні зусилля, збройні сили, парки, бібліотеки, державні служби тощо. А також політичні та патріотичні кампанії, кампанії державних органів та програм.
Корпоративні іміджеві ролики, включаючи спонсорство подій для створення образу/підвищення іміджу/формування уявлення про бренд.
Відео ролики, що показуються на громадських/публічних і приватних заходах, включаючи, спортивні об'єкти, фестивалі, виставки, торгові івенти, нагородження, семінари, внутрішні презентації.
Короткі ролики (10-15 сек), створені для соціальних платформ, включаючи Facebook, Twitter, TikTok, Instagram, Snapchat і т. д.
Нова реальність, метавсесвіт і нові технології: відео та згенерований комп'ютером контент, створений для занурення і/або взаємодії, включаючи зйомку в реальному часі 360 °, AI, AR, VR, XR, гейміфікація, віртуальні світи, метавсесвіт та всі інші нові платформи.
Інноваційне використання відео для передачі повідомлення бренду, що відкриває нові або трансформаційні ідеї та концепції, методи сторітелінгу тощо, які просувають категорію відеореклами вперед.
Роботи, за якими стоять ризиковані, рішучі, безстрашні, сміливі ідеї. Концепція ідеї могла б бути легко відхилена ще на етапі затвердження або ж могла бути не прийнята клієнтами, але сміливість рішення зробила можливою його реалізацію. Роботи повинні містити інформацію будь-якого контексту, важливого для розуміння того, чому ця ідея може вважатися сміливою.
Відео реклама, яка використовує популярність певної історії чи події, щоб генерувати максимальне висвітлення для бренду. Реалізовано миттєво, оригінально та продумано, із швидкою реакцією та залученням ресурсів у майстерність виконання.