Завершується прийом робіт на другий відкритий конкурс NCC

04 січня 2023 р.

9 січня – дедлайн подачі робіт на конкурс National Creative Contests за брифом 2 «Об’єднана Україна», метою якого є створення креативних комунікацій, які сприятимуть суверенітету України та підтримають людей у щойно звільнених та тимчасово окупованих територіях.

Конкурс відкритий для всіх охочих українських учасників, а саме: рекламних агентств, незалежних креаторів, рекламодавців, медіа компаній та всіх, хто займається рекламою, production, медіа, PR, дизайном, і в цілому креативом.

Участь у конкурсах є безкоштовною. Для участі в конкурсі необхідно створити ідею або концепцію комунікації, яка не була реалізована для жодного із замовників. 

З деталями брифу 2 можна ознайомитись за посиланням.

Членами журі є провідні українські креатори, члени Клубу арт-директорів України ADC*UA. Переможці будуть оголошені 23-24 січня 2023.

Нагадаємо, що National Creative Contests – це три незалежні рекламні конкурси, кожен з яких має задану тематику пов'язану з війною в Україні або з іншими соціально важливими питаннями для України. Конкурси проходять в рамках Ukrainian Creative Stories 2023, але поза конкурсною програмою Київського Міжнародного Фестивалю Реклами (КМФР) 2023. Бриф для кожного з трьох конкурсів складено ВРК для одного з партнерів – міжнародних програм технічної допомоги, фондів, донорів, державних установ.

Переможці конкурсу мають право на безкоштовну участь у конкурсній програмі КМФР 2023, а також агентствам будуть нараховані бали в Національний рейтинг креативності та майстерності 2023. 

Абсолютно всі конкурсні роботи будуть презентовані партнеру ВРК, для якого складено бриф. Партнер обирає конкурсні роботи для потенційної співпраці за власними критеріями й незалежно від членів журі та їх рішень щодо переможців. 

Запрошуємо українських креаторів до участі у другому конкурсі National Creative Contests!

Створюємо український соціальний креативний контент та разом крокуємо до нашої перемоги! 

|en