КМФР пройде в повному обсязі
15 лютого 2024 р.Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2024 відкрив прийом робіт. Загальна програма містить 41 конкурс та 446 категорій.
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами (КМФР) у 2024 році відзначає своє 25-річчя, за цей час він жодного року не припиняв своєї роботи, незважаючи ні на які обставини. Але останні два роки фестиваль був представлений виключно соціально спрямованими конкурсами. В 2024 році КМФР відкрив прийом робіт на повну конкурсну програму, яка складається з 4 блоків – CREATIVE COMMUNICATIONS, CRAFT/TECHNOLOGY, SOCIAL GOALS CONTESTS та CLIENT`S VIEW.
КМФР – це міжнародний фестиваль, до конкурсної програми якого запрошуються роботи від учасників з усього світу, за винятком країн-агресорів. Фестиваль відкритий для учасників з різних сфер рекламно-комунікаційного ринку, включаючи рекламні агентства, незалежних творців, рекламодавців, медіа компанії, а також професіоналів у галузях продакшну, медіа, PR, дизайну та інших креативних напрямках з усього світу.
Участь в КМФР – це ще одна нагода нагадати світові про Україну, показати, що українці мужні та креативні й продовжують жити, працювати та відстоювати свою свободу. А також ще раз привернути увагу міжнародної рекламної спільноти до українських креаторів. Адже роботи фіналістів та переможців будуть анонсовані серед міжнародної спільноти та у іноземних профільних ЗМІ, які інформаційно підтримують фестиваль. Також результати увійдуть до Національного рейтингу креативності та майстерності України сезону 2024.
Фестиваль пройде в рамках Ukrainian Creative Stories. Генеральний партнер події 2024 – Нова Пошта, яка доставляє перемоги.
Конкурсна програма КМФР поділена на 4 блоки, кожен з яких включає конкурси та категорії, що відображають ключові напрямки в рекламі та креативній галузі.
- Блок A. CREATIVE COMMUNICATIONS орієнтований на велику креативну ідею в різних дисциплінах.
- Блок B. CRAFT/ TECHNOLOGY визначає креативну досконалість та блискуче виконання в ключових сегментах рекламного та комунікаційного продакшн процесу, а також творче використання технологій та технік, де технологія відіграє важливу роль у комунікації.
- Блок C. SOCIAL GOALS CONTESTS нагороджує кампанії, які використовують креативні комунікації для створення змін і позитивного впливу на світ.
- Блок D. CLIENT`S VIEW сфокусований на креативності, оригінальності творчого рішення для вирішення бізнес задач в тій чи іншій індустріальній категорії, того чи іншого продукту чи послуги.
У конкурсній програмі 2024 року працюватиме понад 100 суддів: 7 команд міжнародного журі та 1 команда клієнтського журі сформована з українських рекламодавців. До складу журі входять міжнародні фахівці у сфері реклами, які мають досвід суддівства та нагороди на міжнародних фестивалях та конкурсах, включаючи Cannes Lions.
Early Birds Deadline – 1 березня. Прийом робіт відкрито на сайті creative-stories.com.ua.