A. ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ
B. САЙТИ, ДОДАТКИ, МЕСЕНДЖЕРИ C. AdTech ТА ТЕХНОЛОГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ D. КОНТЕНТ E. SMM F. INFLUENCER MARKETINGЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ
Категорія "ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ" охоплює широкий спектр стратегій та ініціатив у цифровому маркетингу. Охоплює найпоширеніші диджитал-напрями, від створення бренду і комерційних стратегій до використання різних медіаформатів, таких як відеореклама, пошукова реклама, інтерактивні технології та багато іншого. Ця категорія дає можливість оцінити і визнати досягнення та інновації в сучасних стратегіях цифрового маркетингу на різних рівнях.
Кампанії, спрямовані на підвищення обізнаності та позиціонування бренду. Діяльність може стосуватися як нових брендів, так і відродження та репозиціонування існуючих.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Пошук ефективних рішень в e-commerce, m-commerce та e-retail, як онлайн, так і з використанням нових технологій у точках продажу.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Кампанії, які використовують кілька каналів зв’язку, у тому числі цифрові, для проведення комплексної рекламної діяльності. Навіть якщо цифрова роль не є провідною, вона повинна становити важливу вісь комунікації та бути суттєвим доповненням до інших каналів. Оцінюється узгодженість і синергія проведених заходів, які в результаті дають явно кращий ефект, ніж сума різних заходів, що здійснюються в різних каналах.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Кампанії, в яких збирання споживчого досвіду в цифровому середовищі сприяло досягненню маркетингових цілей бренду. Повідомлені кампанії можуть охоплювати дуже широкий спектр цифрового досвіду - як розповідь історій (якщо вони додатково використовують цифрові можливості), так і одноразові тактичні рішення, які зробили контакт споживача з брендом в Інтернеті додатковою цінністю. Оцінюються рішення, які використовують специфічність цифрового середовища вище середнього, забезпечуючи споживача враженнями, які неможливо створити в контакті через інші засоби масової інформації.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Кампанії, які використовували ігри чи кіберспорт у спілкуванні, спрямовані на цільову групу (гравців). Це можуть бути як кампанії, які розглядали ігри як середовище чи контекст для спілкування, чи створили спеціальну гру, так і ті, в результаті яких бренд збагатив свою поточну пропозицію позиціями, орієнтованими на гравців. Оцінюється пристосування спілкування до цільової групи гравців, вміння нестандартно використовувати ігри та кіберспорт (наприклад, не тільки рекламу), а також точність, методологічну коректність даних і бізнес актуальність ефектів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Рішення, продукти та технології, які виходять за рамки моделей цифрового маркетингу, які зазвичай використовуються в Україні. Інновації можуть стосуватися, зокрема: тестування нових рішень, підходу до створення або використання та створення технологій, стратегії та медіа-планування. Оцінюється не тільки інноваційність впровадження, а й адаптацію до стратегії онлайн-дій та досягнення поставлених перед нею цілей.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Комунікаційна діяльність, що супроводжує запуск нового продукту, послуги, бренду, рішень, технологій. Оцінюється спроможність ідеї, послідовне використання засобів комунікації та ефект, виміряний належним чином для даної мети.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Оцінюються кампанії, де важлива ідея, а не бюджет. Це може бути як ідеї, які були чудово адаптовані до цифрових точок дотику споживача та бренду, так і проекти, при розробці яких використовувалися сучасні, навіть експериментальні рішення та технології, та потрапили в точку з обмеженим бюджетом.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Ефективне рішення цифровізації, цифрової трансформації офлайн бізнесу чи проекту
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Кампанії, метою яких є генерувати такі дії, як: продажі або інший тип конверсії, включаючи: кампанії з використанням маркетингових механізмів пошукових систем, маркетинг електронною поштою, позиціонування, контекстну рекламу, ремаркетинг та всю підтримку продажів інструменти, наприклад, автоматизація маркетингу.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Кампанії, які надихають на альтруїстичні дії або змінюють поведінку в ім’я вищого блага. Ті, що переслідують суспільно важливі цілі. У цю категорію входять безплатні заходи, твори, створені від імені неприбуткових організацій та державних установ, а також КСВ та освітні кампанії, які проводить бізнес. Примітка. Кампанії, подані в цій категорії, не можуть бути подані паралельно в інших категоріях.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраща кампанія, яка забезпечує високий рівень взаємодії зі споживачем на кількох екранах або платформах (тільки digital канали чи digital канали, інтегровані з offline каналами). Оцінюється використання як мінімум трьох каналів комунікацій.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраща кампанія зі збільшення впізнаваності бренду на різних digital-майданчиках.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання цифрової реклами для прямого реагування або кампаній із залучення потенційних клієнтів.
Найкращі кампанії зосереджені на створенні прямої реакції/конверсії/наміру на покупку за допомогою різноманітних інструментів/механік цифрової реклами тощо.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання відеореклами, щоб забезпечити найвищий рівень залучення споживачів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання пошукової реклами для забезпечення найвищого рівня залучення споживачів та рентабельності інвестицій у рекламу.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраща performance-кампанія, яка забезпечує найбільш якісні та вимірювані результати.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраща performance-кампанія, яка забезпечує найбільш якісні та вимірні результати.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання цифрової аудіореклами для забезпечення найвищого рівня залучення споживачів і досягнення цілей бренду або продажів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання цифрової реклами OOH для забезпечення найвищого рівня залучення споживачів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання нативної реклами для ефективної кампанії з найвищим рівнем залучення споживачів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання реклами CTV для забезпечення найвищого рівня залучення споживачів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання VR, AR або іншої нової технології, яка забезпечує інтерактивний або цікавий споживчий досвід.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%