F. INFLUENCER MARKETING
INFLUENCER MARKETING
"INFLUENCER MARKETING" – категорія, що визнає та винагороджує найкращі стратегії співпраці з агентами впливу, відомими особистостями. Включаючи платформи як YouTube, TikTok та Instagram, ця категорія охоплює медіа-кампанії, стратегії впливу та аспекти соціальної відповідальності. Враховуючи кризові умови та інновації, вона також визначає некомерційні та соціально відповідальні маркетингові ініціативи.
Найкраща кампанія у соціальних медіа. Найінноваційніше, ефективніше та креативне використання соціальних медіа майданчиків. Оцінюються роботи, реалізовані протягом одного року.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 20%
● Виконання 20%
● Креатив 10%
● Інновації 30%
● Результати 20%
Найкраща стратегія у соціальних медіа. Найінноваційніше, ефективніше та креативне використання соціальних медіа майданчиків. Оцінюються роботи, реалізовані протягом періоду – від одного року до 2 років.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 40%
● Виконання 10%
● Креатив 10%
● Інновації 20%
● Результати 20%
Найкраща кампанія, яка забезпечує високий рівень взаємодії зі споживачем на кількох екранах або платформах (тільки digital канали чи digital канали, інтегровані з offline каналами). Оцінюється використання як мінімум трьох каналів комунікацій.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 20%
● Виконання 20%
● Креатив 20%
● Інновації 20%
● Результати 20%
Найкраща кампанія, яка забезпечує високий рівень взаємодії зі споживачем. Оцінюється використання платформи Youtube як основного каналу комунікацій.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 20%
● Виконання 20%
● Креатив 20%
● Інновації 20%
● Результати 20%
Найкраща кампанія, яка забезпечує високий рівень взаємодії зі споживачем. Оцінюється використання платформи TikTok як основного каналу комунікацій.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 20%
● Виконання 20%
● Креатив 20%
● Інновації 20%
● Результати 20%
Найкраща кампанія, яка забезпечує високий рівень взаємодії зі споживачем. Оцінюється використання платформи Instagram як основного каналу комунікацій.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 20%
● Виконання 20%
● Креатив 20%
● Інновації 20%
● Результати 20%
Найкраща performance-кампанія, яка забезпечує найбільш якісні та вимірні результати в ІМ кампаніях
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 20%
● Виконання 20%
● Креатив 20%
● Інновації 10%
● Результати 30%
Найкраща кампанія з виведення бізнесу із кризової ситуації з метою мінімізації втрат та покращення показників.
Найбільш ефективна трансформація комунікаційної стратегії бренду в умовах кризи/непередбаченої ситуації.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 30%
● Виконання 20%
● Креатив 10%
● Інновації 10%
● Результати 30%
Найкраща корпоративна digital-кампанія з використанням інфлюєнс-маркетингу, реалізована для привернення уваги до суспільно важливих (соціальних) проблем
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 20%
● Виконання 20%
● Креатив 20%
● Інновації 30%
● Результати 10%
Найкраща digital-кампанія, яка включала інфлюєнс-маркетинг, реалізована для некомерційних організацій.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 20%
● Виконання 20%
● Креатив 20%
● Інновації 20%
● Результати 20%
Найкраща digital-кампанія, яка включала інфлюєнс-маркетинг, реалізована для просування на ринку HR-бренду.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 20%
● Виконання 20%
● Креатив 20%
● Інновації 10%
● Результати 30%
Найкраща серія відео в соціальних медіа на сторінці інфлюєнсера.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 10%
● Виконання 20%
● Креатив 30%
● Інновації 10%
● Результати 30%
Найкращі акції та конкурси в соціальних медіа
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 20%
● Виконання 10%
● Креатив 30%
● Інновації 20%
● Результати 20%
Найкращий контент, який створюється споживачами самостійно та співвідноситься з конкретним брендом у соціальних медіа.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 20%
● Виконання 20%
● Креатив 20%
● Інновації 20%
● Результати 20%
Найкраща IM-кампанія з використанням технологій AR/VR
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 10%
● Виконання 20%
● Креатив 10%
● Інновації 40%
● Результати 30%
Найкраща IM-кампанія із залученням лідерів думок у рамках довгострокового співробітництва
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія 20%
● Виконання 20%
● Креатив 20%
● Інновації 20%
● Результати 20%