C. AdTech ТА ТЕХНОЛОГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ
D. КОНТЕНТ E. SMM F. INFLUENCER MARKETINGAdTech ТА ТЕХНОЛОГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ
Категорія "AdTech ТА ТЕХНОЛОГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ" визнає та винагороджує передові технології, які використовуються в рекламній індустрії. Ця категорія визначає лідерів, які впроваджують та вдосконалюють технічні інструменти, забезпечуючи ефективні та передові рекламні кампанії. Конкурс також відзначає досягнення в області використання даних, технологій, маркетингу на основі даних, а також успішні кампанії в галузі Digital Out-of-Home (DOOH) та Online-to-Offline (O2O).
Найкраща рекламна кампанія/активація з використанням рекламних технологічних рішень. Оцінюється якість реалізації, ідея та бізнес-результати, досягнуті за підсумками кампанії
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраща побудова технологічної або Data-інфраструктури для проведення рекламних кампаній. Оцінюється складність, терміни створення, принцип побудови, модулі та їх зв'язки, швидкість впровадження та інші актуальні параметри для визначення найбільш ефективної інфраструктури для розміщення реклами
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Нове технологічне рішення, використане у рекламній кампанії, чи новий нестандартний спосіб застосування відомої технології. Оцінюється, насамперед, унікальність рішення, а також досягнуті за його допомогою результати
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкращі кейси з тестом нового AdTech інструменту, що демонструють його ROI/доцільність
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраща рекламна кампанія, спрямована на просування некомерційних проектів або вирішення благодійних завдань з використанням рекламних технологічних рішень. Оцінюється якість реалізації, ідея та бізнес-результати, досягнуті за підсумками кампанії
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання програматик-технологій для збільшення результатів ефективності кампанії та споживчої залученості.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання даних та дата-стратегій, що підвищують ефективність кампанії.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання технологій, таких як штучний інтелект (AI), Machine Learning, інтернет речей (IoT) та інших.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання Digital Out-of-Home. Оцінюється Indoor/Outdoor реклама, що поєднує в одному медіа рішенні переваги digital та програматик технологій.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Краще використання технологій online-to-offline (аналіз та використання онлайн даних з метою покращення показників в офлайн), включаючи рішення для Influencer Marketing
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Кращі використання технологічних digital-інструментів у проектах для некомерційних організацій
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Онлайн-кампанії, ідея яких нерозривно пов’язана з аналізом даних і ідея не могла б існувати без даних та їх інтерпретації. Оцінюється інноваційний підхід до спілкування з користувачем, діяльність, спрямовану на персоналізацію спілкування, використання даних і технологій для підвищення ефективності, а також аналітичні заходи, що підтримують оцінку ефективності.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%