SMM
Категорія "SMM" визначає та винагороджує найкращі стратегії та практики у сфері управління соціальними мережами. Категорія оцінює проекти, що використовують нові технології у сфері соціальних мереж, зокрема, впровадження influencer marketing, таргетовані кампанії та найкращі практики використання месенджерів. Учасники також мають можливість представити креативні стратегії, що виявилися успішними в кризових періодах або підвищили рівень залучення в соціальних мережах.
Майстерність виконання віжуалів: фото, колажі, графіка. Роботи повинні продемонструвати майстерність виробництва у створенні візуального контенту. Тобто робота, в якій професійна майстерність та процес виробництва надзвичайно покращують кінцевий результат
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 5%
● Виконання - 50%
● Креатив - 20%
● Інновація - 20%
● Результати - 5%
Роботи повинні продемонструвати майстерність виробництва в створеннi текстів, які є частиною контенту соцмереж
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 5%
● Виконання - 50%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 5%
Майстерність виконання візуальної стратегії: стабільність у її підтримці, загальне враження від візуалізації сторінок. Роботи повинні продемонструвати майстерність виконання візуальних об'єктів у спільнотах соцмереж. Наприклад інстаграм плитка, опрацьованість хайлайтсів, єдиний візуальний стиль у всього контенту та інше
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія – 20%
● Виконання - 40%
● Креатив - 20%
● Інновації - 10%
● Результати - 10%
Майстерність у виконаннi контенту формата Stories для спілкування в соціальних мережах або побудови бренду
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 5%
● Виконання - 50%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 5%
Роботи повинні продемонструвати майстерність відеовиробництва для контенту соцмереж. Тобто робота, в якій професійна майстерність та процес виробництва надзвичайно покращують її виконання.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 5%
● Виконання - 50%
● Креатив - 30%
● Інновації - 10%
● Результати - 5%
Найкраща робота із мотивації користувачів для створення UGC. В роботах повинні бути деталізовані дані щодо залучення: лайки, шери, коментарі аудиторію на участь та створення власного контенту, який сприяє початковій ідеї та повідомленню.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 10%
● Виконання - 40%
● Креатив - 30%
● Інновації - 10%
● Результати - 10%
Проєкт у соцмережах де насамперед акцент зроблений на різноманітність інструментів соцмереж, кількості різних соцмереж, форматах контенту та інше.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Проєкт у соцмережах, де насамперед важливою була ефективність досягнення цілей кампанії. В роботах повинні бути деталізовані дані щодо охоплення, залучення та частоти повідомлення для отримання бажаної відповіді/віддачі
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання - 15%
● Креатив - 15%
● Інновації - 10%
● Результати - 40%
Зразковий підхід до нестандартного використання наявного інструментарію соцмереж та/або вміння створити оригінальний креатив проєкту у соцмережах
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання - 10%
● Креатив - 40%
● Інновації – 20%
● Результати - 10%
Майстерність використання соцмереж для просування соцально-значимої комунікації або проєкту. Соцмережі мають бути основним або єдиним каналом комунікації
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання - 30%
● Креатив - 10%
● Інновації - 10%
● Результати - 30%
Проведення конкурсу в одній або декількох соцмережах, з ефективним використанням нової, нестандартної механіки та оригінального креативу.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 10%
● Виконання - 10%
● Креатив - 30%
● Інновації – 20%
● Результати - 30%
Творче використання штучного інтелекту, домовненої реальності, нейронних мереж, машинного навчання для досягнення результату у соцмережах.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 10%
● Виконання - 10%
● Креатив - 10%
● Інновації – 40%
● Результати - 30%
Систематичне та ефективне впровадження керативної та медійної стратегій для ведення сторінок брендів, подій або особистостей у соцмережах. Розглядаються проєкти, тривалістю не менше календарного року
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 30%
● Виконання - 10%
● Креатив - 30%
● Інновації - 10%
● Результати - 20%
Уміння розробити та впровадити комплексний, мультиканальний digital-проєкт, центральним елементом та головним інструментом якого є соціальні мережі.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 30%
● Виконання - 20%
● Креатив - 10%
● Інновації - 10%
● Результати - 30%
Творче використання системи з текстового, графічного та відео (анімованого) контенту для побудови цілісної комунікаці бренду на сторінках у соціальних мережах.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 30%
● Виконання - 10%
● Креатив - 40%
● Інновації - 10%
● Результати - 10%
Майстерність використання інструментів Influencer marketing при розробці та впровадженні ефективних SMM-стратегій. Influencer marketing виступає як допоміжний інструмент в екосистемі SMM-каналів
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації - 10%
● Результати - 30%
ВІдео з нестандартними та оригінальними креативними ідеями, зняті для використання виключно у соцмережах
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 10%
● Виконання - 20%
● Креатив - 50%
● Інновації - 10%
● Результати - 10%
Підтримка комюніті у коментарях у межах зазначеного часу. Оцінюються час та якість відповіді, вирішення питання підписника
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 10%
● Виконання - 30%
● Креатив - 5%
● Інновації - 5%
● Результати - 50%
Підтримка комюніті у коментарях під час кризових ситуацій. Оцінюються час і якість відповіді, вирішення кризової ситуації та формування потрібного бренду думки
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 10%
● Виконання - 30%
● Креатив - 5%
● Інновації - 5%
● Результати - 50%
Оцінюється механіка використання мессенджерів Viber, WhatsApp Телеграма, і т.д: стратегія, креативність і якість виконання
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання - 30%
● Креатив - 20%
● Інновації - 10%
● Результати - 20%
Ідея використання однієї чи кількох соцмереж, що відрізняється від загальновизнаних стандартних механік
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 30%
● Виконання - 10%
● Креатив - 30%
● Інновації – 20%
● Результати - 10%
PPC та контекст у рамках соціальних мереж. Оцінюємо якість, стратегію та креатив інформерів, KPI кампанії в рамках завдання та виділеного бюджету
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 10%
● Виконання - 30%
● Креатив - 20%
● Інновації - 10%
● Результати - 30%
Оцінюється реалізація ідеї виключно у соціальних мережах з використанням унікальних властивостей соцмереж порівняно з іншими каналами
Ідея, яку можна реалізувати виключно за допомогою інструментарію соцмереж. Пркилад: AR-маска
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання - 20%
● Креатив - 30%
● Інновації – 20%
● Результати - 10%
Оцінюється вміння ефективно використовувати знання про специфіку кожної із соцмереж для адаптації контенту
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 10%
● Виконання - 60%
● Креатив - 10%
● Інновації - 10%
● Результати - 10%