B. САЙТИ, ДОДАТКИ, МЕСЕНДЖЕРИ
C. AdTech ТА ТЕХНОЛОГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ D. КОНТЕНТ E. SMM F. INFLUENCER MARKETINGСАЙТИ, ДОДАТКИ, МЕСЕНДЖЕРИ
Категорія "САЙТИ, ДОДАТКИ, МЕСЕНДЖЕРИ" об'єднує різноманітні аспекти та інструменти в сфері веб-розробки та додатків. В цю категорію входять веб-сайти, мобільні додатки та рекламні кампанії в месенджерах, які включають інновації у дизайні, використанні інтерфейсів, технології UX/UI, а також спеціалізовані рішення для неприбуткових організацій. Ця категорія дозволяє оцінити високий стандарт та технічну креативність у розробці веб-проєктів та мобільних додатків, а також ефективність рекламних стратегій в месенджерах зокрема.
Найкращий сайт платформа.
Оцінюється продукт в цілому, у тому числі дизайн, інтерфейс, досвід користувача, інновації і т.д.
Особлива увага приділяється комунікаційній складовій.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Кращий односторінковий сайт/лендінг. Оцінюється продукт в цілому, у тому числі дизайн, інтерфейс, досвід користувача, інновації і т.д.
Особлива увага приділяється комунікаційній складовій.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Кращий інтерфейс користувача. Оцінюються веб і мобільні сайти, які демонструють візуально естетичний і зручний дизайн, що сприяє найбільш ефективному досвіду користувача.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
У цій категорії ми шукаємо кампанії, які використовують дизайн User Experience як ключовий елемент, на якому будується концепція діяльності, кампанії та продукту. Ми оцінимо вплив цих рішень на позитивний досвід клієнтів/користувачів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкращий веб-сайт, реалізований для некомерційних проєктів та організацій
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкращий мобільний додаток. Оцінюється продукт в цілому, у тому числі дизайн, інтерфейс, досвід користувача, інновації і т.д.
Особлива увага приділяється комунікаційній складовій.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкращі проєкти, що використовують функціонал та платформу месенджерів
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%