A non-banal and informal sex education platform for teenagers
Entrant: HASHTAG
Country: Ukraine
Section/Contest/Category: E. SMM / E13. A systematic approach to managing social networks
Award: Shortlist
Advertiser/Brand: UNFPA Ukraine
Year: 2023
Creative Team:
Maria Kochmaruk – Media Director, [Hashtag] Olga Fedii – Account Manager, [Hashtag] Margarita Izhko, Mariia Tkachenko – Designer, [Hashtag] Olga Holub, Tymoshenko Lina – Сopywriter [Hashtag] Roman Kostenko – Media manager, [Hashtag] Viktor Shkurba – Creative Director, [isdgroup] Oksana Gonchar – Creative Group Head, [isdgroup] Maryna Kizilova – Art director, Illustrator, [isdgroup] Oleksandra Dyvnych – Copywriter, [isdgroup] Nina Dmytriyeva – Copywriter, [isdgroup] Yulia Ivakina – Copywriter, [isdgroup] Svitlana Myronchuk – Account Director, [isdgroup] Yaroslava Sidorchuk – Project Team Lead, [isdgroup] Daryna Vashchuk – Project Manager, [isdgroup] Iryna Lipavska – Graphic Designer, [isdgroup] Michael Traverse – Strategic Director, [Reiseplan] Alina Revenko – Strategist & Psychologist, [isdgroup] Glib Andrushyn – Strategist, [Reiseplan] Dariia Boiko – Strategist, [Reiseplan] Oksana Kurmaz – Illustrator, Animator Stanislav Kolesnikov – Sound Design, [Zvoolab Audio] Liudmyla Shevtsova – Project Associate, Youth, UNFPA Ukraine Maryna Semenenko – Communication and Media Associate, UNFPA Ukraine Yevheniia Nesterenko – Programme Associate, M&E and Data Management UNFPA Ukraine
Creative idea:
В умовах відсутності формальної сексуальної освіти в українських школах, підлітки часто отримують неповну та недостовірну інформацію про особистість, стосунки та репродуктивне здоров'я з ненадійних джерел в інтернеті або від однолітків. Це призводить до високого ризику ранньої вагітності, поширення ІПСШ та булінгу. Враховуючи, що під час війни фокус соціальних проєктів змістився на забезпечення базових потреб, виникла необхідність у створенні надійного інформаційного простору для підлітків. Для системного та ефективного впровадження креативної та медійної стратегій з метою охоплення цільової аудиторії підлітків 11-17 років та їхніх батьків, ми використали комбінований підхід. Зокрема, об'єднали залучення вузького кола користувачів через персоналізовану комунікацію з інформуванням ширшої аудиторії про проблему сексуальної освіти в Україні та використали платне просування контенту в Instagram із таргетуванням на підлітків. Головним майданчиком комунікації стала сторінка в Instagram з брендованим героєм Пубертатом, який став своєрідним "дзеркалом нормальності" для підлітків. Контент охоплював широкий спектр тем — від репродуктивного здоров'я до гендерної ідентичності та любові до себе. Ми вирішили активно інтегрувати у контент сленг, трендові словечка та відверту лексику для створення атмосфери довіри та прийняття. Крім того, активно залучали соціально-відповідальних і популярних інфлюенсерів, а також психологічні сервіси та бренди, орієнтовані на підлітків. Завдяки креативним форматам контенту та промоматеріалів, ретельному підбору тем та систематичній роботі з аудиторією, сторінка "Пубертат" зібрала понад 15 000 підписників, понад 100 000 взаємодій та охоплення 10 мільйонів користувачів за два роки. Ми створили справжнє комьюніті, де підлітки почувають себе почутими, вільно висловлюються та отримують комплексну інформацію про здоровий розвиток у зручному для них форматі.