Bauhaus visual style as the part of the Jagermeister 2023 content strategy updated
Entrant: New Strategies
Country: Ukraine
Section/Contest/Category: E. SMM / E03. Visual strategy
Award: Shortlist
Advertiser/Brand: Bayadera, Jagermeister
Year: 2024
Creative Team:
СЕО, Володимир Чернер Management: Ярослава Каплун (АМ), Фещук Юлія (АД), Ігор Рудяк (КСД) Design: Таня Чернер (Дизайнер), ІГор Козловський (Арт-директор) SMM: Галина Буря (копірайтер), Влад Василенко (хед), Photo&Video Production: Віра Шафранська (продюсер), Бортнічук Василь (режисер), Черкасов Сергій (фотограф оператор), Левкун Юлія (стиліст-гример) Promo: Борис Макаров Community Management: Юлія Глущенко
Creative idea:
Jägermeister один із найактивніших та найкреативніших брендів у соцмережах України. Водночас, з однією із найскладніших комунікацій – потрібно поєднувати комунікаційні атрибути досконалості у всьому, містики, андеграундності та працювати з молодою нішевою аудиторією. Тим складніше робити це під час війні. Тож перед нами стояла задача вдосконалити поточну комунікації відповідно до сучасних трендів та вимог андеграундної аудиторії. Мета – перенести бренд, що був королем вечірок, в іншу площину, релевантну реаліям України і показати «живість» бренду. Спочатку, ми вирішили вивести бренд на більш сучасну та відповідну духу бренду територію комунікації – «Твій Крижаний Вайб», а далі за 2023 рік повністю перевели бренд на використання крафтового контенту та відео. Але звичайних фото та відео було мало. Вишенькою контенту став унікальний візуальний дизайн стиль Баухаус, завдяки якому кожна фотографія набувала унікального сприйняття і сильно відрізнялась від контенту конкурентів. Мікс з використання перпендикулярних ліній, брендованих плашок, унікального колор коду та шрифтів робив контент впізнаваним на фоні конкурентів. Як результат за рік ми · Створили 200+ сторіз та 150+ постів, з яких 40 унікальних відео і все це в унікальному брендінгу. · Отримали 250 тис. реакцій до контенту. З них 40% отримані виключно органікою, а не платним промо. · Змогли підвищити ER у двічі, до ср. стабільного рівня в 6%. Важливо зазначити, що на початку нашої співпраці ER комʼюніті був нижче за ср. значенні по категорії у 4,9%, а після дорівнював від 6% до 8%. · А також отримали охоплення по ЦА в 6 млн. за рік на частоті контактну 13+. При цьому 200 тис. ми отримали органікою, за рахунок вірусності контенту.