Cinematic recipes are winning over a new audience on digital screens
Entrant: HASHTAG
Country: Ukraine
Section/Contest/Category: F. INFLUENCER MARKETING / F03. Cross-platform campaign
Award: Shortlist
Advertiser/Brand: Lviv yeast
Year: 2023
Creative Team:
Mariia Kochmaruk – CEO, [Hashtag] Amina Shakh – Project Manager, [Hashtag] Margarita Izhko – Designer, [Hashtag] Olga Holub, Tymoshenko Lina – Сopywriter [Hashtag] Roman Kostenko – Media manager, [Hashtag] Ilona Lutcenko – Producer, [Salt.Video] Max Hurov – Cinematographer, [Salt.Video] Maryna Kononenko - Food stylist, [Salt.Video] Andriy Gapuk – Head of Marketing, [ENZYM Group] Mariia Mykhailova – Brand Manager, [ENZYM Group] Anna Kovalska – Marketing Manager, [ENZYM Group]
Creative idea:
Все частіше люди надають перевагу не домашній, а магазинній випічці, плекаючи стереотип, що робота з тістом — це важко. Львівські дріжджі вирішили зруйнувати його завдяки незвичним інфлуенсерам — культовим кіногероям, яскравим та авторитетним, які здатні зацікавити навіть противників домашньої випічки. Ми позичили в них харизму, образи, рухи рук та любов до кулінарії, перетворивши на амбасадорів Львівських дріжджів. Було створено 6 унікальних кінорецептів улюблених страв персонажів, охоплюючи різні смаки аудиторії. Відео зосереджувалися на передачі атмосфери фільмів через сам процес приготування, апелюючи до авторитету героїв. Для максимального охоплення застосовувалася кросплатформна адаптація контенту. Для YouTube були підготовлені горизонтальні ролики тривалістю до 3 хвилин, занурюючи глядачів у світ фільмів. Водночас для Instagram, Facebook та TikTok створювалися вертикальні версії до 1 хвилини, ідеально адаптовані під мобільні стрічки. Ми обрали підхід залучення відомих кінообразів як шеф-кухарів домашньої кухні. Їхні характерні особливості, одяг, атрибути та улюблені смаколики перетворили класичні відеорецепти на продовження улюблених фільмів, до якого можна приєднатись вдома. Деякі з обраних нами героїв не випікали у фільмах, тож їхня присутність на екранах довела: для приготування конкретного смаколика достатньо лише подивитись цей рецепт та придбати дрібку Львівських дріжджів, а кулінарний бекграунд та вміння не вплинуть на результат. Плавна зйомка, великі плани, мінімалізм візуалів і адаптовані формати спонукали приєднатись до процесу. Або ж, принаймні, висловити свої думки, описати власні фантазії, а також відреагувати на успіхи героя і потрапляння в його образ. Результати кампанії продемонстрували її міжплатформний успіх. Ми охопили майже 4,5 мільйони користувачів, зібрали понад 3 мільйони переглядів та 85 тисяч взаємодій на YouTube, в Instagram, Facebook та TikTok. Контент органічно інтегрувався у ""віртуальний фанпростір"" аудиторії, пов'язавши бренд з улюбленими фільмами та атмосферою домашньої випічки на різних електронних платформах. Це дозволило створити потужний емоційний зв'язок із новими споживачами.