Galychyna: transforming illustrations into crafted photographic content
Entrant: Moko digital
Country: Ukraine
Section/Contest/Category: E. SMM / E15. Creative strategy in social networks
Award: Silver
Advertiser/Brand: Galychyna
Year: 2023
Creative Team:
MOKO digital agency Partners: Hlib Pronenko and Tetiana Mokrenko Creative Director: Olha Livik Strategists: Mykyta Deulin, Artem Shewchyk Art Director: Oleksandra Raskosova Creative copywriter: Anastasiia Dobrova Designer: Vlada Yurina, Dmytro Panchenko Client Service Director: Tetiana Malshakova Project manager: Yuliia Traseukh, Dana Dmytriv Media specialist: Yaroslav Cheshko Moderators: Angelina Havryliuk, Kateryna Dehtiarenko Galychyna Marketing Director: Oksana Andrushkiv Brand Manager of Galychyna TM: Olena Poliakova
Creative idea:
До 2022 року бренд «Галичина» у своїх соцмережах комунікував на території Карпат, робив акцент на своєму походженні, використовував ілюстрований контент, щоб влучати в серденька цільової аудиторії — зумерів. Повномасштабне вторгнення змінило українців, змусило всіх нас подорослішати. Разом зі своєю аудиторією подорослішала у своїх соцмережах і «Галичина». Тепер «Галичина» не про окремий регіон, тепер «Галичина» про всю Україну. З перших днів війни бренд підтримував українців: волонтерив, надавав гуманітарну допомогу, поставляв продукцію на передову. Ми хотіли цю підтримку передати й нашій аудиторії в релевантний для неї спосіб — через контент. Ми відчували те саме, що й кожен українець. Нам було важливо те, що важливо українцям. Тому в нашому контенті ми почали висвітлювати актуальні теми про українців і для українців. Спочатку ми підтримували одне одного та єдналися, досліджували свою національну ідентичність, активно волонтерили та допомагали. Далі ми разом проживали період блекаутів при свічках чи з ліхтарями на батарейках. А потім зустрічали весну та намагалися продовжувати жити в нових реаліях зі своїм побутом, переживаннями, стосунками, цілями, мріями. Важливою складовою трансформації стала зміна голосу бренду: він більше не був лише карпатським, він став усеукраїнським. Ми припинили використовувати виключно галицькі діалекти, натомість почали досліджувати діалекти різних регіонів, розповідати про них і вживати їх у текстах. Найбільшої зміни зазнала візуальна стилістика. Ми вирішили «оживити» бренд, щоб бути ближчими до своєї аудиторії, тому почали робити такий візуальний контент, який відповідає новому контексту та передає нові цінності. Почали зі зйомок, до яких долучилися українці з різних регіонів. Нашій аудиторії була необхідна підтримка та розуміння, тому моделі віддзеркалювали емоції та стан кожного українця, показували, що те, що відчувають вони, відчуваємо і ми всі. Щоб посилити єднання бренду з усією Україною, на фото залишали великодки (елементи, які мають приховані особливості) через реквізит та природу, які відсилають до кожного регіону країни. Ми відмовилися від присутності продукції на частині фото, бо були щирими в бажанні зближення з українцями. Щоб зберегти свою впізнаваність, ми нативно інтегрували на світлини нашу айдентику та використали брендований шрифт. У результаті такий підхід до контенту залучив користувачів лайкнути публікації майже пів мільйона разів, залишити близько тридцяти двох тисяч коментарів та зберегти майже десять тисяч разів. Ми переконалися, що серце бренду б’ється в один такт із серцями його аудиторії. Проєкт був реалізований в період з липня 2022 по квітень 2024 року.