Influence on "non-bakers": how influence culture encourages working with dough through film images
Entrant: HASHTAG
Country: Ukraine
Section/Contest/Category: F. INFLUENCER MARKETING / F01. Influencer Marketing media campaign
Award: Shortlist
Advertiser/Brand: Lviv yeast
Year: 2023
Creative Team:
Mariia Kochmaruk – CEO, [Hashtag] Amina Shakh – Project Manager, [Hashtag] Margarita Izhko – Designer, [Hashtag] Olga Holub, Tymoshenko Lina – Сopywriter [Hashtag] Roman Kostenko – Media manager, [Hashtag] Ilona Lutcenko – Producer, [Salt.Video] Max Hurov – Cinematographer, [Salt.Video] Maryna Kononenko - Food stylist, [Salt.Video] Andriy Gapuk – Head of Marketing, [ENZYM Group] Mariia Mykhailova – Brand Manager, [ENZYM Group] Anna Kovalska – Marketing Manager, [ENZYM Group]
Creative idea:
Розуміючи, що наша звична цільова аудиторія — берегині, які захоплюються домашньою випічкою — вже добре обізнана з продуктом, ми вирішили зробити амбітний крок - вийти за межі цієї групи та залучити нових споживачів. Адже випічка — це не лише сформований суспільством стереотип про жіноче захоплення, а й цікавий спосіб самовираження. Найефективніший спосіб для такої мети - influence-marketing, який вийшов за межі бюджету бренду. На допомогу прийшли герої кіно та серіалів — цілком особливі, вишукані та авторитетні інфлуенсери, яким під силу зацікавити навіть найзатятіших непекарів. Ми вирішили позичити у кіногероїв їхню харизму, образи, руки та любов до випічки, перетворивши їх на умовних амбасадорів нашого бренду. Ми створили шість унікальних кінорецептів, щоб відповідати різним смаковим вподобанням аудиторії. Незалежно від віку, інтересів та кулінарних здібностей кожен зможе відтворити рецепт культового смаколика. Замість звичних покрокових рецептів, ми зосередилися на передачі атмосфери улюблених фільмів через сам процес приготування. А центром для натхнення аудиторії став авторитет героїв та бажання приєднатись до улюбленого кіно на власній кухні. Відео зняті таким чином, щоб якнайкраще передати атмосферу фільму та любов персонажа, який випікає улюблений виріб, до процесу та результату своєї роботи. Фактично, не всі персонажі, яких ми обрали як інфлуенсерів процесу випікання, займалися цим у власних кіноісторіях. Це переконує аудиторію, що для приготування конкретної та схожої випічки не потрібен кулінарний бекграунд. Лише дрібка натхнення та якісних “Львівських дріжджів”. Кросплатформна адаптація відеоконтенту забезпечила максимальну ефективність охоплення аудиторії. Замість одного розміру для всіх, ми розробили унікальні формати, спеціально оптимізовані для кожного з ключових соціальних каналів. Для YouTube — горизонтальні ролики до 3 хвилин, для Instagram та TikTok — вертикальні версії до 1 хвилини. Ми охопили майже 4,5 мільйони користувачів, зібрали понад 3 мільйони переглядів та 85 тисяч взаємодій на YouTube, в Instagram, Facebook та TikTok. Глядачі активно діляться емоціями стосовно потрапляння в атмосферу, а також власними фантазіями щодо кулінарних вподобань героїв та дотримання рецептури тих чи інших страв. Це свідчить про потужний емоційний зв'язок між брендом та споживачами.