Kyivstar TV growth: effective SEO against pirated content
Entrant: Webpromo
Country: Ukraine
Section/Contest/Category: A. GENERAL DIGITAL DIRECTIONS / A17. Performance/Data
Award: Bronze
Advertiser/Brand: Kyivstar TV
Year: 2024
Creative Team:
Kyivstar Часнікова Ганна, Head of Growth Віктор Шахраюк, Kyivstar TV Product Owner Шокін Микола, SEO Team Lead Кирило Школовий, Middle SEO Specialist Тетяна Фуфаєва, Middle SEO Specialist Webpromo Юрій Копишинський, СЕО Антон Скляренко, SEO Team Lead Максим Альохін, Project Manager Марина Волинченко, Head of Marketing -----ENG----- Kyivstar Ganna Chasnikova, Head of Growth Viktor Shakhrayuk, Kyivstar TV Product Owner Mykola Shokin, SEO Team Lead Kyrylo Shkolovyi, Middle SEO Specialist Tetiana Fufaieva, Middle SEO Specialist Webpromo Yurii Kopyshinskyi, CEO Artem Kolomiets, Head of SEO Anton Sklyarenko, SEO Team Lead Maxim Alokhin, Project Manager Maryna Volynchenko, Head of Marketing
Creative idea:
За допомогою цього кейсу ми хочемо поділитися досвідом, що SEO-просування може бути не тільки дієвим інструемнтом для досягання бізнес-цілей, а й достатньо швидким та костефективним. Також ми прагнемо продемонструвати, як за допомогою сучасних маркетингових інструментів, можна сприяти розвитку легального контент-ринку та знизити попит на піратські ресурси. У кінці 2023 року «Київстар ТБ» зіткнувся з викликом: традиційна стратегія, орієнтована на прем'єри та їх впізнаваність, перестала приносити результати. Падіння попиту на ТВ-шоу, технічні проблеми з індексацією сайту та конкуренція з досвідченими OTT-сервісами призвели до різкого падіння органічного трафіку. Ми рішуче обрали просування за допомогою SEO, усвідомлюючи ризики, але вірячи в потенціал. Наш старт базувався на сміливих гіпотезах і прагненні витіснити піратський контент з топів пошуку, щоб перенаправити користувачів на наш ліцензійний контент та побудувати стійкий маркетинговий актив з довгостроковою перспективою. Ми вибудували нашу SEO-стратегію на основі глибокого аналізу потреб та поведінки користувачів. Для цього провели масштабне дослідження, щоб визначити, які запити цікавлять нашу аудиторію, та сформували семантичне ядро з понад мільйона ключових слів. Використовуючи Data Science, ми створили трафікогенеруючі контентні категорії та сторінки, що відповідали популярним пошуковим запитам. Розробили структуру сайту з 30+ типів сторінок та 400+ добірок контенту за інтересами, щоб задовольнити різноманітні потреби користувачів. Завдяки ефективно підібраним інструментам та швидкій імплементації розробленої SEO-стратегії, за неповний 2024 рік ми змогли значно збільшити ключові бізнес-показники та заклали основу для масштабування і подальшого зростання. Результати: • збільшили кількість сторінок в індексі Google більше ніж у 2 рази • піднялися до Топ-1 – Топ-7 по найбільш популярним категоріям «Фільми», «Серіали», «Мультфільми», «Adult» • +656% зростання щомісячного органічного трафіку • 85% доля небрендованого органічного трафіку • у 4 рази зростання кількість платних підписок • у 3 рази зростання кількість активних користувачів сервісу -----ENG----- With this case study, we want to share our experience that SEO promotion can be not only an effective tool for achieving business goals, but also quite fast and cost-effective. We also want to demonstrate how modern marketing tools can help develop the legal content market and reduce the demand for pirated resources. At the end of 2023, Kyivstar TV faced a challenge: the traditional strategy focused on premieres and their recognition stopped bringing results. Falling demand for TV shows, technical problems with website indexing, and competition with experienced OTT services led to a sharp drop in organic traffic. We decided to go with SEO, realizing the risks but believing in the potential. Our start was based on bold hypotheses and the desire to push pirated content out of the top search results in order to redirect users from pirated resources to our licensed content and build a sustainable marketing asset. We built our SEO strategy based on a deep analysis of user needs and behavior. To do this, we conducted extensive research to determine what queries our audience is interested in and formed a semantic core of more than a million keywords. Using Data Science, we created traffic-generating content that corresponded to popular search queries. We developed a site structure with 30+ page types and 400+ collections of interest-based content to meet the diverse needs of users. Due to effectively selected tools and rapid implementation of the developed SEO strategy, in less than 2024, we were able to significantly increase key business indicators and and laid the foundation for scaling and further growth. Results: • increased the number of pages in the Google index by more than 2 times • climbed to the Top 1 - Top 7 in the most popular categories “Movies”, “Series”, “Cartoons”, “Adult” • +656% growth in monthly organic traffic • 85% share of unbranded organic traffic • 4 times increase in the number of paid subscriptions • 4 times increase in the number of active users of the service