The first social AI movie in Ukraine: "My Power"
Entrant: New Strategies
Country: Ukraine
Section/Contest/Category: A. GENERAL DIGITAL DIRECTIONS / A08. Limited budget
Award: Shortlist
Advertiser/Brand: IAB
Year: 2024
Creative Team:
• Промтінженірінг: Володимир Чернер • Копірайт: Галина Буря • Монтаж: Ігор Козловський • Саунд дизайн: Катерина Коровіна • Менеджмент: Ярослава Каплун • Partner: IAB Ukraine, Cases Media, Admixer
Creative idea:
Населення України демотивоване провалом контрнаступу, законом про мобілізацію, корупційними скандалами та іншим. Стресу нервів не стає меншим. Більшість людей, починають морально здаватись. Але війну це не скасовує. Щоб якось підтримати населення, ми вирішили створити соціальний відео ролик. Але таких роликів було багато і привернути нову увагу складно. Тому ми вирішили діяти не стандартно. Ми залучили АІ, або штучний інтелект. Ми взяли нейромережі і виключно на них створили АІ фільм. Ідея народилась не одразу. Спочатку ми вирішили обіграти внутрішній конфлікт – "я б міг/могла допомогти, як би щось реально міг, якби був суперменом чи якось по-інакшому сильним. Але через те, що це не можу, я проста слабка людина, то нічого не роблю і забиваю на війну. Особливо на тлі поганих новин». Цей інсайт говорив нам, що люди здаються, через те що почувають себе слабкими й незначущими. Але цього було мало. Тому далі на це наклався меседж про те що не треба здаватись і треба памʼятати хто ми. Щоб відзняти такий ролик з усіма локаціями, технікою й акторами потрібно було б витратити декілька млн грн та місяців роботи. За допомогою АІ такий же самий сенс ми змогли донести в сотні разів дешевше і в набагато швидше. Чистого часу пішло до 2-х тижнів. Ми витратили майже весь Pro пакет Midjourney (це близько 2000 генерацій) та відібрали 130 кадрів. Після чого пропустили їх через Magnific AI, щоб покращити якість зображень. А після заанумівали в нейромережі RunWay - для 3,5 хвилин ролика знадобилось створити понад 7 тисяч секунд варіацій. Також ми згенерували біля 30 різних музикальних композицій в Epidemic Sound та створили окремий саунд дизайн і войс овер. Результат - перший в Україні соціальний ролик повністю на базі АІ Так, ще не ідеально, але вже досить реалістично, щоб донести сенси. Головне це сенс і емоції, які здатен викликати фільм. Бюджет на просування був обмеженим. Близько 20 тис. грн для промо на YouTube та Facebook. Тому ми підключили інші інструменти: пр статті на навколорекламних та інших ЗМІ, публікації в телеграм, у блогерів та тіктокерів. Все на безкоштовній основі. В результаті ми отримали загальне охоплення близько 400 тис., 5 тис. переглядів ролика на YouTube та 10 тис. переглядів ролика у Facebook.