Marketing for victory: how Inweb helps ukrainian nonprofits increase awareness and attract donors through digital advertising tools
Entrant: Inweb
Country: Ukraine
Section/Contest/Category: A. GENERAL DIGITAL DIRECTIONS / A11. Public service, non-profit campaigning and CSR
Award: Shortlist
Advertiser/Brand: Inweb
Year: 2023
Creative Team:
Ігор Мутерко — Founder Inweb Микола Данченко — Head of Nonprofit marketing, Inweb Марина Свіст — Head of SMM, Inweb Ната Заяць — Content Marketer, Inweb Юлія Зуєвич — SMM Manager, Inweb Катерина Гавдан — Project Manager, Inweb Сергій Гмиря — Project Manager, Inweb Олег Ярченко — PPC Specialist, Inweb Володимир Приходько — PPC Specialist, Inweb Світлана Проявко — PPC Specialist, Inweb Тетяна Баранівська — PPC Specialist, Inweb Світлана Некрасова — Content Manager, Inweb
Creative idea:
Від 24 лютого 2022 року кількість активних неприбуткових організацій в Україні зросла на 74%. Весь світ бачить, яку велику роботу роблять українські волонтери протягом більше двох років. Тисячі волонтерів, сотні благодійних фондів та громадських організацій стали рятівним колом для мільйонів українців. Але хто допоможе самим благодійникам нарощувати впізнаваність в інтернеті*, розказувати про свої ініціативи та залучати донорів? Відповідь — агенція диджитал-маркетингу Inweb. Головна ідея. Дати неприбутковим організаціям такий самий інструмент просування в інтернеті, яким користується бізнес. Концепція. Створити цілу digital-екосистему знань та підтримки громадського сектору. Місія. Зміцнити позиції неприбуткових організацій в інтернеті, допомогти їм голосно заявити про свою діяльність, залучати донорів та волонтерів. Крок перший. Розібратися як працює грантова програма від Google та допомагати українським NGO використати весь потенціал Google Ad Grants, що дає щомісячно $10 000 на рекламу. Крок другий. Створити освітню платформу, де можна навчати менеджерів громадських організацій та благодійних фондів ефективному диджитал-маркетингу, який дозволяє звучати в інтернеті, залучати аудиторію і донорів. Так з'явилася Академія Nonprofit маркетингу — перший в Україні освітній хаб з digital для благодійного сектору. На безплатних курсах організації вчаться отримувати гранти від Google, керувати рекламними кампаніями, створювати контент для сайтів, взаємодіяти з медіа та робити ефективним маркетинг в соцмережах. Сьогодні на платформі зареєструвалися більше ніж 470 учасників. Крок третій. Створити першу в Україні спільноту для Nonprofit організацій. Inweb запустили телеграм-канал, сторінки у соцмережах під брендом Nonprofit Hub, де діляться досвідом та порадами для просування NGO, а останні можуть ставити питання. Крок четвертий. Забезпечити високу клієнтоорієнтованість та персональний підхід. Експерти Inweb надають безплатні індивідуальні консультації з контент-маркетингу та SMM, допомагаючи організаціям вибудувати правильну комунікацію та контент-стратегію. Крок п’ятий. Допомагати NGO бути завжди в контексті. Inweb регулярно проводить відкриті вебінари для неприбуткових організацій з актуальних тем digital-маркетингу. Результати. Від початку повномасштабного вторгнення росії в Україну Inweb: 1) допомогли отримати гранти від Google понад 70 організаціям; 2) запустили грантову рекламу на суму понад $3 000 000; 3) з березня 2022 року надали безплатних послуг з контекстної реклами для NGO на суму більше $100 000; 4) з липня 2023 року провели понад 60 експертних консультацій pro bono; 5) безплатно налаштували та вели рекламні кампанії для багатьох організацій, серед яких Повернись живим, Superhumans, Культурний десант, Nest (проєкт БФ Сергія Притули), Wave’91, Spend with Ukraine та інші; 6) провели більше 10 безплатних вебінарів на теми, що цікавлять NGO; 7) розробили з нуля і запустили 3 безплатних курси з маркетингу для самостійного навчання менеджерів громадських організацій. Що каже про напрямок нонпрофіт-маркетингу в Inweb фаундер агенції та головний ідейний натхненник — Ігор Мутерко: «Нас надихає допомагати неприбутковим організаціям та бути соціально-відповідальним бізнесом. Ми хочемо робити ще більше добрих справ, використовуючи наш досвід в інтернет-маркетингу. І нам приємно думати, що завдяки спробі Inweb створити таку екосистему для неприбуткових організацій, благодійники більше не самотні у цьому digital-світі. Як мінімум, у них є ми».