Search in Ukrainian. How neural networks help Ukrainianization
Entrant: New Strategies
Country: Ukraine
Section/Contest/Category: E. SMM / E12. Application of new technologies in SMM
Award: Bronze
Advertiser/Brand: IAB
Year: 2023
Creative Team:
· Промтінженірінг, Володимир Чернер · Management: Ярослава Каплун (АМ) · Design: Тетяна Чернер (Дизайнер), Ігор Козловський (Арт-директор) · SMM: Галина Буря (копірайтер), Влад Василенко (хед)
Creative idea:
Війна принесла багато змін до нашого життя, але деякі звички й традиції все ще залишаються. Ми хотіли звернути увагу суспільства на актуальну тему - важливість використання української мови в пошукових системах та соцмережах. Мета полягала не лише в акцентуванні уваги на питанні патріотизму, але й на підкресленні того, що використання української мови може бути надзвичайно ефективним у пошуку потрібної інформації. Щоб заохотити аудиторію частіше користуватися українською мовою у пошуковиках та зосередити на цьому увагу, ми обрали нетрадиційний підхід, звернувшись до можливостей нейромереж. Ми обрали 10 видатних діячів культури України, створили концепцію їх образів за допомогою Chat GPT, візуалізували ці образи в Midjourney, удосконалили схожість з обличчям за допомогою DeepSwap, а потім "навчили" їх розмовляти в HeyGen. Після завершення всіх цих етапів, ми змонтували відеоролик і розпочали його просування. Ми обрали YouTube як основну платформу для просування ролику. Тут він і був розміщений. Інформацію про ролик також було розміщено на сайті IAB та на навколорекламних ресурсах. Протягом наступних двох місяців, проєкт отримував підтримку у соціальних мережах ІАБ завдяки 10-м постам з героями та невеличкої промо кампанії. Кожний герой розповідав свою історію і ділився лайфхаками того, як налаштувати пошукові системи під українську мову. Окремо проєкт також підтримали інфлюенсери. В цьому допомогла інша агенція. В результаті про проблему пошуку українською дізналося понад 400 тис. українців