Unbreakable Ukrainian Moms Manifesto
Entrant: VIVID
Country: Ukraine
Section/Contest/Category: E. SMM / E10. Social project
Award: Shortlist
Advertiser/Brand: Social project, MASHA FUND
Year: 2023
Creative Team:
Команда ГО “Фонд Маша”: Марія Єфросиніна, співзасновниця ГО “Фонд Маша” Ольга Балабан, керівниця відділу комунікацій, ГО «Фонд Маша» Команда агенції VIVID: Наталія Бороніна, Засновниця агенції Вікторія Походня, PR менеджер Нікіта Пашковський, Стратег Анна Голуб, Influencer Marketing Lead Максим Палій, Моушн дизайнер Катерина Оверко, Operations manager Марія Кузьменок, Креативна директорка
Creative idea:
Маніфест Незламних Мам: креатив для «Фонд Маша» проти втоми від донатів в соціальних мережах. В 2023 році ми всі помітили тенденцію до зменшення обсягів донатів від українців. Ледь не щодня в соцмережах ми наштовхувалися на нові дописи зі закликами долучитися до зборів, але зацікавленість суспільства, на жаль, з кожним місяцем тільки знижувалася. Неабияким викликом були збори на потреби цивільних, які постраждали через воєнні дії. Ми прийняли виклик і тому напередодні Дня матері разом із «Фонд Маша» розпочали збір для надання психологічної допомоги жінкам, які постраждали від повномасштабного вторгнення. Ми розуміли, наскільки важливим є креатив у сучасних фандрейзингових кампаніях в соціальних мережах, тому створили таку ідею, яка мала бути близькою для кожного українця. Ми написали «Маніфест Незламних Мам» - невигаданий образ сучасної української матері, яка своєю мужністю та непохитною волею стала прикладом українського опору російській навалі для всього світу. Голосом Маніфесту стала співзасновниця Фонду Маша Єфросиніна. А візуальним супроводом стали реальні кадри українських жінок, матерів і дочок під час цієї жорстокої війни. Ми розмістили Маніфест у форматі Reals на сторінці Фонду та залучили відомих інфлюенсерок, разом із Машею Єфросиніною, для його поширення. Раміна, Дорофєєва, Полякова та інші долучилися до його поширення. Наше відео настільки зачепило аудиторію, що тільки зі сторінки Фонду ми отримали понад 1000 його поширень. Протягом перших днів кампанії наш Маніфест лунав звідусіль, що сприяло підвищенню його охоплення та залученню людей у власне сам збір. Як результат всього за два тижні кампанії в соціальних мережах, без бюджету на просування, ми зібрали 700 000 грн, замість планованих 600К, охопили понад 6 млн. українців нашим Маніфестом та створили ще одну чесну історію про боротьбу українського народу.