Unbreakable Ukrainian Moms Manifesto
Entrant: VIVID
Country: Ukraine
Section/Contest/Category: F. INFLUENCER MARKETING / F01. Influencer Marketing media campaign
Award: Shortlist
Advertiser/Brand: Social project, MASHA FUND
Year: 2023
Creative Team:
Команда ГО “Фонд Маша” Марія Єфросиніна, співзасновниця ГО “Фонд Маша” Ольга Балабан, керівниця відділу комунікацій, ГО «Фонд Маша» Команда агенції VIVID: Наталія Бороніна, Засновниця агенції Вікторія Походня, PR менеджер Нікіта Пашковський, Стратег Анна Голуб, Influencer Marketing Lead Максим Палій, Моушн дизайнер Катерина Оверко, Operations manager Марія Кузьменок, Креативна директорка Студія звукозапису Mart Sound
Creative idea:
Креатив для медіа-кампаній з інфлюенсерами: як крута ідея може забезпечити мільйонне охоплення. Українська агенція та «Фонд Маша» зіштовхнулися одразу з декількома бар’єрами, плануючи спільний збір на передодні Дня матері для надання психологічної допомоги жінкам, які постраждали від війни. По-перше, це зниження залученості суспільства в донати на потреби цивільних. А по-друге, відсутність бюджету на просування збору, що обмежували наші можливості на старті. Подоланням цих бар’єрів стала ідея створити таку історію, яка зможе зачепити кожного з нас. Так народився «Маніфест Незламних Мам» - сукупний образ пережитого досвіду української мами та жінки в цей непростий час. Чутливий Маніфест озвучила сама співзасновниця фонду Маша Єфросиніна. В рамках просування нашого збору, ми планували залучити українських лідерок думок. Ми як ніхто знаємо, наскільки буває важко домовлятися про репости зборів з інфлюенсерами, адже часом їх настільки багато, що інфлюенсерам стає складно просувати свої власні. Але не цього разу. Адже наша ідея, залученість Маші та сам інфопривід День матері допомогли нам отримати залученість одразу шістьох інфлюенсерок: Надя Дорофєєва, Оля Полякова, Раміна, Ольга Руднева, Гудкова Альона, Узелкова Маріна. Як результат наш Маніфест зі сторінки Фонду поширили понад 1000 разів, ми отримали охоплення у понад 6 млн., здебільшого, завдяки залученню інфлюенсерок. Ми зібрали на 100 000 грн. більше, ніж планували лише за два тижні. Маніфест вийшов настільки справжнім та близьким для всіх українців, що забезпечив нашій кампанії неочікувані результати. Яскравий контент став одним з ключових елементів для «обміну» на донати з користувачами соціальних мереж. І сьогодні ця тенденція продовжує набирати обертів.