HEROES HELP HEROES
Entrant: Rockets. Growth R&D
Country: Ukraine
Section/Contest/Category: D. CLIENT`S VIEW / D01. FILM, RADIO & AUDIO / D01-05. TRAVEL, LEISURE, HORECA, CULTURE & EDUCATION
Award: Shortlist
Advertiser/Brand: UNICEF
Year: 2024
Creative Team:
Анна Суходольська Керівниця з соціальних і поведінкових змін, ЮНІСЕФ Світлана Кісільова Керівниця програм із соціальних і поведінкових змін, ЮНІСЕФ Оксана Пейчева Менеджерка програм із соціальних і поведінкових змін, ЮНІСЕФ Тарас Мохонько Senior Strategist Rockets. Growth R&D Сергій Артеменко Креативний Директор Rockets. Growth R&D Діана Молчанова Копірайтерка Rockets. Growth R&D Єва Годван Арт директорка Rockets. Growth R&D Катерина Магон Client Service Director Rockets. Growth R&D Alisa Mikulych COO Rockets. Growth R&D Владислав Полонський Founder & СЕО Rockets. Growth R&D Міністерство внутрішніх справ України Державна служба України з надзвичайних ситуацій Національна поліція України
Creative idea:
THE PROBLEM: The two biggest threats to civilians right now are the lack of a habit of wearing reflective elements at night and neglecting mine safety rules. These two factors claim the most lives. THE TASK: To deliver an important message in a way that truly resonates. THE SOLUTION: Engage voices that people love to listen to. Namely, the official Ukrainian voice actors of iconic film heroes: Deadpool, Harry Potter, Professor Dumbledore, Master Yoda, and James Bond. MISSION ACCOMPLISHED! This is how a series of audio clips was created, where these beloved characters, in their signature styles, talk about mine safety and road safety at night.